Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Medisch secretaresse


Functie

Ons team zoekt een gemotiveerde en vriendelijke medisch secretaresse ter ondersteuning van onze huisartsenpraktijk. Als secretaresse ben jij het centrale aanspreekpunt voor al onze patiënten en draag je bij tot de vlotte werking van onze praktijk.

Takenpakket:

  • Onthaal van patiënten in de praktijk.
  • Telefonisch inplannen van consultaties en huisbezoeken.
  • Administratieve ondersteuning van de artsen.
  • Afgelijnd takenpakket binnen het praktijkmanagement (aanvragen van premies, logistieke ondersteuning van praktijkverbeterende projecten,...).
  • Dossierbeheer (updaten van patiëntengegevens, verslagen toevoegen aan dossiers).
  • Bijhouden van mailverkeer.
  • Voorraad opvolgen en bestellingen plaatsen.
  • Inplannen van consultaties en organiseren van overleg met de 2de lijn.

Jouw profiel

Je hebt een bachelor of A2 diploma medisch secretaresse of gelijkwaardig of ervaring in een soortgelijke functie.

Jobgerelateerde competenties:

  • sterk in computervaardigheden (MS Office, Google Drive, Online Agenda, E-mail,...);
  • stressbestendig;
  • teamplayer;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zeer goede kennis Frans en basis Engels;
  • goede organisatorische vaardigheden en oog voor detail.

Persoonlijke competenties:

  • hulpvaardig;
  • vriendelijk;
  • flexibel;
  • punctueel;
  • ondernemend;
  • zelfstandig.
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Deeltijdse tewerkstelling van 22,5u/week (ma-vrij 7u45-12u15)
  • Loonpakket wordt opgesteld op basis van de barema’s en je ervaring aangevuld met maaltijdcheques.
  • Leuke collega’s in een dynamisch team.
  • Opleiding en ondersteuning tijdens de start.
  • Start mogelijk vanaf juli 2024 of anders in overleg.

Solliciteren

Ellen Van den Bergh
02 269 69 33
receptie@demier.be

Solliciteren